Søk
Latest topics
Social bookmarking
Bookmark and share the address of ATTITUDE by Electric Linda Tattoo on your social bookmarking website
Bookmark and share the address of ATTITUDE FORUM on your social bookmarking website
Ventetid hos dere?
2 posters
Side 1 av 1
Ventetid hos dere?
Hvor lang er vente tiden hos dere sånn ca om man bestiller time?
Puffern- Antall Innlegg : 1
Ventetid hos oss
Electric Linda:
Dersom du vil ha time hos meg, er det som regel veldig lang ventetid.
I mai '09 var jeg fullbooket ut året, dvs hver dag frem t.o.m. romjula, så jeg stengte boka for nye bestillinger. 1. november åpnet vi bookingen igjen, og etter kun 4 uker ble 4 måneder fylt opp. Men nå fremover kommer jeg dessverre til å måtte bli mer selektiv når det gjelder hva jeg tatoverer og hva jeg ikke vil tatovere.
Cathrine "Candy":
...har ledige timer fremover, og tatoverer fortsatt til halv pris. Dette vil dog forandres etter nyttår, og hun går opp til normal fullpris. Candy har tatovert siden august '08.
Kim "Sketch":
...kommer til å begynne å tatovere neste år, og da kun for 100,- per tatovering (+evt driks). Ta kontakt for å komme seg på "frivilliglisten".
Kontakte studioet: tlf 69251313
Mer info finner du her:
http://www.attitudetattoostudio.com/info.html
Dersom du vil ha time hos meg, er det som regel veldig lang ventetid.
I mai '09 var jeg fullbooket ut året, dvs hver dag frem t.o.m. romjula, så jeg stengte boka for nye bestillinger. 1. november åpnet vi bookingen igjen, og etter kun 4 uker ble 4 måneder fylt opp. Men nå fremover kommer jeg dessverre til å måtte bli mer selektiv når det gjelder hva jeg tatoverer og hva jeg ikke vil tatovere.
Cathrine "Candy":
...har ledige timer fremover, og tatoverer fortsatt til halv pris. Dette vil dog forandres etter nyttår, og hun går opp til normal fullpris. Candy har tatovert siden august '08.
Kim "Sketch":
...kommer til å begynne å tatovere neste år, og da kun for 100,- per tatovering (+evt driks). Ta kontakt for å komme seg på "frivilliglisten".
Kontakte studioet: tlf 69251313
Mer info finner du her:
http://www.attitudetattoostudio.com/info.html
Side 1 av 1