ATTITUDE FORUM

Join the forum, it's quick and easy

ATTITUDE FORUM
ATTITUDE FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Søk

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Trening og tatto
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyTir Nov 30, 2010 3:18 pm by Grønlund

» Paul Booth
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyLør Nov 06, 2010 9:02 am by Eaga

» Tatoveringer du vil/ikke vil gjøre?
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyOns Nov 03, 2010 1:46 am by Noja

» Trenger hjelp..
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptySøn Aug 08, 2010 2:13 pm by TOMWES

» Veldig fornøyd
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyTor Apr 15, 2010 1:06 am by Jeanette

» Portret tattoo
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyMan Mar 08, 2010 6:05 pm by Electric Linda

» ATTITUDE FORUM
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyTor Jan 21, 2010 9:17 pm by Lars

» Frågor från Sverige
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyLør Nov 28, 2009 7:47 pm by Electric Linda

» Ventetid hos dere?
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyLør Nov 28, 2009 7:37 pm by Electric Linda

» Hei,hei :D
Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? EmptyLør Nov 28, 2009 7:25 pm by Electric Linda

Social bookmarking

Social bookmarking reddit      

Bookmark and share the address of ATTITUDE by Electric Linda Tattoo on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of ATTITUDE FORUM on your social bookmarking website

Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere?

2 posters

Go down

Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? Empty Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere?

Poste  partypulp Man Aug 03, 2009 12:13 am

Hei

Jeg heter Kenneth og lengter mer og mer etter å gjøre ferdig armen min.

Startet så vidt det var med en typ Norrøn sak hos johnny Robin på Romeriketatto studio for et drøyt år siden nå.

Den er i sort hvit og dekker en del av overarmen. Planen min er å fylle hele "utsiden" av armen med nogenlunde samme stil, men jeg vil gjerne la tatoøren ha kunstnerisk frihet.

Hvordan går man frem dersom man vil gjøre en tatoo hos dere?
Må man bestille en "tegne" time først slik at dere får input, bilder, referanser osv, for så å bestille en ny time til selve tatoeringen, eller tar dere det samme dag?

Planen min var å la Johnny Robin ta resten av armen også, men etter at jeg har lest litt på nettet og sett på tatoeringene til Electric Linda har jeg ombestemt meg kraftig.
Min neste tattoo SKAL gjøres av Electric Linda Smile

Slik ser iallfall min påbegynte ut.. Må vel gå ann å lage en gjennomgående fet tattoo på resten av armen med denne begynnelsen?

Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? DSC00344

Kenneth

partypulp

Antall Innlegg : 1

Til Toppen Go down

Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere? Empty Re: Fremgangsmåte, ide, tegning og tattoo hos dere?

Poste  Electric Linda Man Aug 03, 2009 11:08 am

Ja, det er lurt med en konsultasjon for denne tatoveringen.
Probleme mitt idag er at jeg er fullbooket ut året, så jeg setter ikke opp noe ennå.
Etter 1 november kan du ringe studioet og bestille konsultasjon og gjerne 3-4 sessions. Da får du først konsultasjonen, som fungerer som en samtale, noe skisser og planlegging. Tar ca 30 min. Bare ring hvis du lurer på noe.

Linda
Electric Linda
Electric Linda
Admin

Antall Innlegg : 19

http://www.attitudetattoostudio.com

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics